This is Halloween

Happy halloween
Lite tidigt men vaddå :P
Ska klä ut mig då så det har jag börjat få panik på.. hehe jag är dum. Det är evigheter kvar  (2-3 veckor)
Jag och Erika hade bestämt oss för att att träna på massa låtar från orkestern. Det gick riktigt bra :). *stolt*
Nu dricker jag, Erika och Sandra energidryck. Den smakar jätte äckligt... det tycker alla men vi dricker den iaf. Jag börjar känna av den nu för mina börjar skaka lite och jag skrattar hela tiden ^^
Jag och Erika gjorde bokstavspannkakor till lunch, rekommenderas. Vart lite svårt att vända bokstaven S. hihi!
Nu ska vi spela kort. Troligtvis 7:an...
pussar!

Kommentarer
Postat av: Filippa

2009-10-12 @ 21:12:15
Postat av: Filippa

Ops,

missade att skriva nåt ^^

Maria + energidryck?

Hur kommer detta sluta :0

ses imorgon gumman <3

2009-10-12 @ 21:14:09
Postat av: Christian

Träna mycke på Spinning Wheel:D Och Taste Of Barrock(presto):P

2009-10-19 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0