My best friend

      

Bilder på de som betyder mest för mig <3

Var i det stora city i dag (ironi) :P det består av den gata >.< 
Var och köpte foundation och nagellack. Har ett nagellacks beroende. Kan max ha samma färg på naglarna  3 dagar i sträck sen måste jag byta färg. Jag har omkring 50 nagellack, och jag använder alla. Filippa (första bilden) var så snälla och följde med mig. Sen gick vi och fikade. Det blev en stooor muffins! hihi^^. Vi gick förbi en affär och de gav bort matlådor. Jag är kär i japansk kultur och klär mig väldigt influerat... Det blir min nya bentobox. Det är rosa och ljusgrön (L).  


Kommentarer
Postat av: Flippa

Åh, sötaste av sött!!

Att du inte har berättat att du har en ny blogg!

Fusk! :P

Gumman, du betyder massor av mig,

Your my bestfriend -too.

Fast det vet du väl redan ^^

I'm by your side forever/Filippa

2009-10-10 @ 12:28:33
Postat av: Lisa

nawww du är saknad o älskad darling<3 meen vi måste prataa snart lixoom känns konstigt mellan oss nu för tiden :O :'(

2009-10-11 @ 18:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0