Dear Diary

- Vad läser du?
- En dagbok.
- Står det något intressant i den?
- Det tänker jag naturligtvis inte berätta för dig. En dagbok är ett mycket personligt och privat ting, där man skriver ner sina intersta tankar och drömmar. Det som står där är det inte meningen att någon annan ska läsa. Dessutom tillhör den min syster.

Hihi bra va? :P

Hursomhelst jag tänkte på det med dagböcker och jag letade upp mina gamla.  Jag har skrivit dagböcker av och till från jag var 7 tills nu. hehe i en av mina äldsta dagböcker står det:
KÄRA DAGBOK
IDAG VAR JAG PÅ KALAS HOS JOHANNA
HON HADDE EN PRINSESTÅRTA SOM VAR ROSA.
DEN VAR GOD
HEJ DÅ DAGBOKEN
Och ja jag skrev av den rakt av med stora bokstäver som intevar på linjerna kan jag då meddela. Stavfelen är också äkta. :P
JAg hittade också kompislistor vilka killar jag gillade. hehe Jag tycker sånt är gulligt.
Dagboken är privat och den ska man kunna lita på blir privat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0