baby

För 2 veckor sedan paroade jag ett café. Det var jättekul och min handledare var hur snäll som helst (a). Det var väldigt många barnfamiljer med småbarn som kom... vilket gjorde mig överlycklig. älskar barn och de är så söta. Förutom när de skriker förstås.
Nu ska jag klaga lite. Lägg inte vätservetterna i matburkarna, nerklämda flera stycken. Det var inte så jätte kul att försöka få upp servetterna där sen. För de ska var i olika fack i sorteringen. Egentligen ska jag nog inte klaga för jag lovar att jag själv kommer ha glömt det när jag själv får barn... men det är bara ett tips det var inte kul att plocka upp dem utan handskar i en mycket kladdig burk :P

Pussar!



Låten är en av de gulligaste låtarna du kan hitta.
Bebisen låter så söt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0